Klage over medarbejder

Krav

I tilfælde af et krav bedes du kontakte vores kundesupport!

Vi tilbyder en 2-års producentgaranti, der kun dækker produktionsfejl.

For at en produktionsfejl kan verificeres, skal dækket testes direkte af producenten.

Hvis de gennemførte tests konkluderer, at problemerne faktisk var forårsaget af en fabrikationsfejl, betyder det, at dit krav er blevet accepteret, og derfor har du muligheden for at vælge mellem fuld refusion for dækket / erne eller en erstatning, hvis produkterne er tilgængelige på lager.

Hvis testene imidlertid konkluderer, at problemerne var forårsaget af andet end en fabrikationsfejl, såsom forkert montering, forkert håndtering, opbevaring eller vedligeholdelse, betyder det, at kravet afvises. Et afvist krav betyder, at du bliver nødt til at dække transportomkostningerne (begge veje, hvis du vil have os til at sende dig det testede dæk tilbage) og test gebyret.

I tilfælde af et afvist krav, har du 10 dage til at informere os, hvis du ønsker, at de krævede dæk sendes tilbage til dig. Bemærk, at testene på de påståede dæk kan omfatte skæring af materialet.

For hurtigere reaktion fra vores side skal du være forberedt med følgende oplysninger:

- Dækkets prik og serienummer

- Hvor det blev monteret (forreste venstre, forreste højre, bageste venstre, bageste højre)

- Forklaring af problemet

- Hvor mange km. dækket blev kørt

- Hvor mange mm af trussel mønsteret der er tilbage

- Bilens produktionsår, mærke og model

- Hvor mange km er bilen

Det er altid bedre at have billeder af det / de påståede område dæk.

    * Brugsbetingelserne
    I tilfælde af en tvist i forbindelse med et onlinekøb, kan du bruge webstedet: